آموزش کسب درآمد منطقی از اینترنت


 

هشدار: اگر این صفحه را ببندید؛ بزرگترین فرصت زندگیتان را از دست می دهید.

 

 

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد. در این نوشتار با ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهید شد.

آغاز کسب و کار اینترنتی در مقایسه با سرمایه‌گذاری در شرکتی که وجود فیزیکی یا دفتری در مرکز شهر دارد از ریسک بسیار کم‌تری برخوردار است. از آن‌جایی‌که کسب و کارتان مبنایی اینترنتی دارد، شما می‌توانید به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دست پیدا کنید و به‌صورت مجازی از هر کجا که بخواهید فعالیت کنید. با برخی مهارت‌های ارتباطی و چندین وب‌سایت اصلی همراه با کمی دانش حفظ و نگهداری، تقریبا همه‌ی ما می‌توانیم یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم و آن را به پیش ببریم و تنها در چند روز آن‌را راه بیاندازیم. آیا فکر می‌کنید آماده‌اید کارآفرین اینترنتی بزرگ بعدی باشید؟

در این جا آموزش تعدادی ایده پولساز کسب و کار اینترنتی عالی ارائه شده است تا شما را به تفکر در مسیری درست راهنمایی کند. در حالی‌که برخی از این سرمایه‌گذاری‌های مشاع می‌توانند درآمد جانبی خوبی را به همراه داشته باشند، ‌برخی از ایده‌ها می‌توانند درآمدی بی نظیر برایتان به ارمغان آورند.

ابتدا تمام توضیحات این صفحه را بخوانید و اگر باز هم مشکل و یا پرسشی داشتید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

با استفاده از این پکیج:

  • دیگر نیازی به مطالعه مقالات و کتابهای آموزشی ندارید.
  • دیگر نیازی به جستجو در اینترنت ندارید.
  • دیگر نیازی به امتحان کردن روش های مختلف و سعی و خطا ندارید.
  • دیگر نیازی به شرکت در کارگاه ها و سمینارهای گران قیمت و بی فایده ندارید.
  • دیگر نیازی به خرید چندین محصول اینترنتی و کتاب آموزشی ندارید

 

طی چند سال گذشته علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت زیاد شده اند. متاسفانه افرادی در اینترنت هستند که وعده های دروغین به مردم می دهند و معمولا این وعده ها را در قالب یک پکیج پولی در اختیار آن ها قرار می دهند. وقتی هم که این پکیج های به اصطلاح کسب درآمد از اینترنت را خریداری می کنید و می خوانید چیزهای کلیشه ای و معمولا سرکاری در آن پیدا می کنید. و در واقع جز هدر دادن پول و وقت خود کاری نکرده اید. اما کسب و کارهایی در اینترنت وجود دارند و فعالیت می کنند که روزانه کسب درآمدهای زیادی دارند. در مقابل آن ها کسب و کارهایی هم وجود دارند که با شکست مواجه شده و نابود شده اند.

در این پکیج به شما آموزش هایی داده می شود تا از راه های منطقی و معقول کسب درآمد کنید.

 

 

آموزش های این پکیج شامل :

  • آموزش کسب درآمد از بازار بزرگ بورس ایران
  • آموزش کسب درآمد از تلگرام و سایر پیامرسان ها
  • آموزش کسب درآمد با ساختن سایت
  • آموزش کسب درآمد با آپلود ویدئو
  • آموزش کسب درآمد از فروش محصولات خانگی خودتان و دیگران
  • چندین آموزش جذاب دیگر
  • به همراه هدایای ویژه

 

با استفاده از آموزش های این پکیج شما می توانید ماهانه از 500 هزار تومان تا چندین میلیون تومان ( به صورت منطقی و معقول ) با وقت گذاشتن درآمد داشته باشید.

 

همیشه به یاد داشته باشید :

کسب درآمد از اینترنت نیازمند صبر و حوصله، تلاش و پشتکار، علاقه، سرمایه کافی و از همه مهمتر راهنما و دانستن اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

 

پرسش های متداول

 

 

آیا شکست در کسب و کار اینترنتی وجود دارد؟

 

بله خیلی از کسب و کارها بوده اند که حتی بعد از چند سال و با وجود صرف هزینه های کلان شکست خوردند و از بین رفتند. به عنوان مثال سایت 5040 هیچ وقت نتوانست به دیجی کالا برسد و با وجود صرف هزینه های میلیاردی شکست خورد و هزینه هایی که برای تبلیغات خود در تلویزیون و تبلیغات میدانی انجام داده بود نه اینکه بیهوده باشد ولی بازگشت هزینه آن چنانی برایشان نداشت.

 

وقتی شما یک کسب و کار کوچکی به عنوان یک کار آفرین اینترنتی راه اندازی می کنید شاید هزینه های زیادی را برای راه اندازی آن متقبل نشوید. ممکن است یک الی دو سال هم وقت خود را صرف آن کرده باشید ولی به این معنی نیست که تمام زندگی خود را در این مدت صرف آن کردید! هنگامی که شکست بخورید چیز زیادی را از دست نخواهید داد بلکه اطلاعات زیادی را در زمینه کاری خود کسب کرده اید. چرا؟ چون کسب و کار اینترنتی در هر شرایطی نیازمند مطالعه و تولید کردن محتوا است.

 

 

 

این آموزش ها به درد چه کسانی می خورد؟

این آموزش ها به درد همه ی افراد می خورند و از مبتدی تا حرفه ای را شامل می شود ولی بیشتر به درد کسانی می خورد که زمان بیشتر در خانه و یا مکان های دیگر به بیکاری و بیهودگی می گذرانند.

خانم های خانه دار، دانشجویان، محصلین و ...

البته این آموزش ها به شدت به درد شغل دوم نیز می خورد

 

این روش ها به چند ساعت کار روزانه نیاز دارد؟

برای هر آموزش میزان حجم کاری متفاوت است ولی همان طور که در دنیای واقعی با تلاش و پشتکار بیشتر می توان در آمد بیشتری داشت، در این آموزش ها هم می توان با پشتکار بیشتر درآمد بیشتری را برای خود کنید.

این روش ها به طور میانگین روزانه به 2 ساعت کار مداوم در پای اینترنت ( گوشی موبایل یا کامپیوتر ) نیاز دارند.

 

آیا آموزش بورس، آموزش کاملی است؟

با استفاده از این آموزش شما می توانید به راحتی در بورس کار خود را آغاز کنید و به پیشرفت و درآمد برسید ولی آیا آموزش کامل است؟! هیچ کس نمی تواند بگوید هیچ آموزشی کامل است. این آموزش هم همین طور. بعد از دو سه ماه استفاده از این آموزش شاید شما تجربیاتی کسب کنید که در این آموزش بیان نشده است. پس همه چی بستگی به پشتکار و علاقه شما دارد.

 

چطوری می توان به شما و این آموزش ها اعتماد کرد؟

اصولا در این زمانه به چشم خود هم نمی توانید اعتماد کنید ولی اگر این آموزش ها را خریداری کردید و تمام نکات را انجام دادید و درآمدی نداشتید ( البته ریز فعالیت های شما بررسی می شود ) هزینه به حساب شما عودت داده می شود. سایت 4kia که میزبان فایل های ما می باشد، این تضمین را بر عهده دارد.

 

 

تخفیف ویژه تابستانه

70%

فقط تا پایان تابستان

 


مبلغ واقعی 428,000 تومان    70% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 128,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 327

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

با ما باشید، بهترین باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما